Home    Intranet    Contact

Klachtenregeling

De medewerkers van het Anker doen hun uiterste best om goed voor u of uw familielid te zorgen. Ze zetten zich in om oog te hebben voor iedereen en ze willen respectvol met elke bewoner omgaan. Toch kan het voorkomen dat u of uw familielid ergens niet tevreden over bent, of dat u zaken opmerkt die beter kunnen. We willen dit graag van horen!

U kunt hiervoor het volgende formulier invullen: MTV (Melding Ter Verbetering)
Het formulier wordt doorgestuurd naar de leidinggevende van de afdeling met een cc naar de kwaliteitsmedewerker.
De leidinggevende zal u een terugkoppeling geven, de kwaliteitsmedewerker bewaakt dat het proces tijdig wordt uitgevoerd.

We gaan graag met u in gesprek over de zaken waar u ontevreden over bent. Dit kan met de desbetreffende medewerker, met uw centrale aanspreekpunt (Eerst Verantwoordelijke Verzorgende) of met de teamleider. Wanneer u er met hen niet uitkomt, of u voelt zich niet gehoord of begrepen, kunt u contact opnemen met de Raad van Bestuur.


Het Anker is aangesloten bij de Regionale Klachtencommissie voor de Gezondheidszorg van de SKGN. Zie voor meer informatie: www.SKGN.nl. Als de gesprekken met medewerkers van het Anker niet tot het gewenste resultaat leiden, of als u liever niet in gesprek met deze mensen gaat, is het ten allen tijde geoorloofd om een officiële klacht bij onze klachtencommissie in te dienen. Meer informatie hierover vindt u in de brochure die u hier kunt downloaden.

 

Onze diensten:


Klachten: