Lid Raad van Toezicht

 

Lid Raad van Toezicht

Download de complete profielschets als PDF >

 

Wij zijn op zoek naar een algemeen lid voor de Raad van Toezicht van zorgcentrum Anker. Naast de algemene profielkenmerken wordt voor de huidige vacature gezocht naar iemand met vakkennis op het gebied van onderstaande portefeuille.

Portefeuille Algemeen

Kandidaat beschikt bij voorkeur over één of meerdere van de volgende kenmerken:

  • ervaring als ondernemer of in een ondernemende instelling
  • kennis van en visie op marktwerking in de zorg
  • enige praktische juridische kennis en/of ervaring
  • lokaal ingebed, bij voorkeur in de gemeente Neder-Betuwe
  • lid van de (Oud) Gereformeerde Gemeente (in Nederland). Dit voor een evenwichtige afspiegeling van de participerende kerkverbanden
  • voldoende beschikbaarheid om toezichthoudende rol te vervullen

Benoeming

De benoeming vindt plaats per 1 januari 2024.
De Raad van Toezicht ontvangt voor haar werkzaamheden een passende financiële vergoeding op basis van de WNT norm.

Informatie over sollicitatieprocedure

Voor meer informatie over deze vacature kunt u contact opnemen met de voorzitter van de Raad van Toezicht, de heer P.A. Hoekman via rvt@ankerzorg.nl of 06-27018985.

Uw sollicitatie met CV ontvangen we graag uiterlijk D.V. 11 oktober 2023 via rvt@ankerzorg.nl t.a.v. de heer P.A. Hoekman.